Punkt obsługi klienta TeleTon - Gorzów Wlkp.


Punkt obsługi klienta, biura i centrala telefoniczna
„TeleTon” - Telefonia Polska Zachód
Gorzów Wlkp. ul. Kos. Gdyńskich 51

projekt zrealizowany - modernizacja parteru

Na potrzeby TPZ „TeleTon” została zaadaptowana cześć parteru budynku zlokalizowanego przy ulicy Kos.Gdyńskich 51 w Gorzowie Wlkp. będącego własnością firmy InterBud-West.

Był to pierwszy z obiektów zaprojektowany dla nowopowstałej w Polsce firmy telekomunikacyjnej, jednego z nielicznych wówczas konkurentów dla Telekomunikacji Polskiej.

Stworzono standard z elementami charakterystycznymi stosowanymi w później tworzonych biurach obsługi klienta w Szczecinie, Stargardzie Szczecińskim oraz Świnoujściu z najnowocześniejszą centralą telefoniczną w Gorzowie Wlkp.

Funkcjonalnie biura podzielone były na: ergonomiczną, stonowaną w kolorystyce część biurową oraz część dla klienta o żywych kolorach z charakterystycznym plafonem świetlnym, elegancką zabudową meblową i eksponowaną, dobrze oświetloną ścianą z logo firmy. Duże przeszklenia i dobrana iluminacja wnętrza stanowiły akcenty charakterystyczne przyciągające wzrok zarówno pieszych jak i kierowców.

Punkt obsługi klienta „TeleTon”-u